Subject: FW: 24-20-45. Vareselaane elektrivarustus
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jan 2025 12:21:16 +0200

Tere.

Parandused tehtud.

Palun kooskõlastada elektrivarustuse lahendus

Lugupidamisega,

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn | www.pluvo.ee
<http://www.pluvo.ee>

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 24. jaanuar 2025 12:22
To: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 24-20-45. Vareselaane elektrivarustus

Tere!

Palun teha mõned korrektuurid:

1.	Asendiplaanile märkida avatud kaevikute kaugused riigitee mulde
nõlvast ja liitumis- ja jaotuskilbi kaugus riigitee kattest.
2.	Palun korrigeerida isiklik kasutusõiguse plaani:

*	Isiklik kasutusõiguse ala seatakse kinnistule, millel tehnovõrk
paikneb ega laine naaberkinnistule erinevalt kaitsevööndist.
*	Vastavalt Transpordiameti
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2025-01/IK%C3
%95%20n%C3%A4idisplaan%20tehno.pdf> Isikliku kasutusõiguse seadmise plaan
näidislahendusele ei ole vaja IKÕ plaani tabelis ega joonisel kajastada
asukohta riigitee suhtes.
*	Tingmärkide all palun märkida, kui pikk on IKÕ alasse jääva
tehnovõrgu pikkus. Lisada tingmärkide alla ka projekteeritud jaotus-ja
liitumiskilbi tingmärgid.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, January 20, 2025 12:21 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 24-20-45. Vareselaane elektrivarustus

Tere.

Palun kooskõlastada elektrivarustuse lahendus.

Lugupidamisega,

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn | www.pluvo.ee
<http://www.pluvo.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.